Thursday, December 27, 2012

wake up baby.

assalamulaikum cemua hukhekkhek ( perlukah intro cam gini)
hari ni caya cedih cobcobcob ( again). caya nak balik malaysia plish (and again). cedih cecengat lah wuwuwuwu (go to die please). aku rase nk emo sesangat weh. aku baru habis exam hari ni. dan as expected the unexpected situasi kt russia result aku cedih mangat weh. aku dapat pangkat 4 je dua dua exam. writing exam
and oral exam. nak emo ah camni. aku berjaga malam weh nk study exam. sampai hati kau russian. berduka lara lah aku seminggu dua ni.

dan tetengah aku badmood tadi kitaorg pergi lah targovei nak beli hadiah utk cikgu, siap beli brg semua tu kiteorg pegi lah tunggu masyrut. tape ah. tanak cite ah. bengang tk org cenggini? wahahahaha. padan muke. kbai.

dua tiga hari ni aku jadi malas sgt. malas nk study. tu pasal aku dapat pangkat 4 kot. aku malas nak masak, malas nk kemas barang, malas nk balas chat org kat facebook, malas nk call balik sape yg call, malas nk balas viber org dan malas nk mandi. hahahaha yg last sekali itu tipu okay. wuwuwuwu.

dan aku pun berasa sgt jeles dgn roomate aku yg mndapat pangkat 5 wlaupun pada malam exam tu dia tidur kul 8 dan aku tidur pukul 1 pagi sbb nak stay up. dan aku mula memahami konsep yg dicanangkn senior aku selama ni tentang russian yg sememangnya unexpected. ade org study sikit tp cikgu bg markah byk dan ade org study byk tp dpt markah sikit. lepas ni mmg aku tkkan letak high expectation lah trhadap exam ruskiy ni. aku mula berasa nk mencanangkn keburukan medik russia kpd junior. ish tak baik lah weh. (istigfar) skrg aku bdoa supaya aku dtmpatkn di klangan org yg cerdik dn bijaksana mcm roomate aku tu! Ya Allah, aku harap sgt aku akan jadi org yg cepat paham bila cikgu ajar mcm dia aamiin aamiin. i adore u roomate! gila anis perasan kalau bace post aku ni muehehe.

esok hari last padfak and 9 januari ni aku akan masuk first year as medik student =D cehh happy balik. toink toink.   dan skrg aku cuti 10 hari (novi god)  iaitu cuti tahun baru. rupanya org russia tk sambut sgt la krismas tp dorang sambut tahun besar besaran hee. sebab itu kiteorg cuti lama new years. btw pesanan khas kita org islam tk boleh ucap merry christmas kpd org bukan islam ye. ade hari tu aku terbaca lam facebook ye anak anak.

next story adlh pasal usrah saya (ehh tetiba sopan). skrg ni saya join usrah. saya suke sangat sebab semua kakak usrah sy comel comel semua mcm saya (wekkk). kak zati, kak nawal, kak an semua best best and aku suka usrah kt sini sebab pengisian dia bagus bagus dn ringan gitu. tadek ah guwa nk tunjuk bagus join usrah beb. sebab guwa tk bagus lah guwa memerlukan pengisian jiwa utk hati guwa yg kering kontang ini. dan part yg paling best kiteorg masing masing bwk makanan yg best hehehe setakat ni usrah buat kt bilik aku. ehh lupa nk gtau anis dan alia pn usramate aku hehehe. roomate forever la ken jadi tk boleh berpisah. (muntah) hari tu kak zati ngn kak nawal buat apam balik sedak weh. rindu aku kat malaysia wuwuwu. tk berhenti aku makan mase usrah. org lain dgr usrah aku sibuk melantak. dasar kuat makan =P

dan akhir sekali aku ingin menasihatkan diri aku agar lebih bersopan dlm kehidupan kerana aku merasakan byk ketidaksopanan aku berlaku =( aku rase nk mintak maaf sangat sangat dgn diri aku yg sgt annoying dn ego ini wuwuwu.  and smile selalu biarlah sedih ke happy ke kan =) (tepukan untuk haku) whahhaha kboi

No comments:

Post a Comment